• A Kotaku belsős infókra tett szert a Dragon Age kapcsán
  • A cikkből kiderül, hogy milyen lett volna a Dragon Age 4 lelőtt verziója

Elég komoly figyelmet kapott a Kotaku múlt héten megjelent cikke, amiben az Anthem fejlesztéséről, illetve az annak kapcsán felmerült problémákról olvashattunk rengeteg belsős infót. Ezzel azonban még nem fújt ki a BioWare téma: most éppen a Dragon Age kapcsán tudtunk meg egyet s mást.

azt-mar-tudjuk-milyen-nem-lesz-a-dragon-age-4.jpg

...például azt, hogy a decemberi The Game Awards-on belengetett Dragon Age 4 valójában nem az első verziója a játéknak. Eredetileg még az utolsó Inquisition DLC megjelenése után, 2015-ben indult a fejlesztés, Joplin kódnéven, a játék sztorija pedig a Tevinter Birodalom kémei körül forgott volna. A játékmenet erősen épített volna az üldözős akciójelenetekre, maga a történet és a világ pedig a döntéseink alapján épült volna fel.

Ez utóbbit bizonyítja azt is, hogy a BioWare 2017-ben "leigazolta" a Sunless Sea és a Fallen London íróját, Alexis Kennedy-t, akinek a játékai szinte teljes egészében a döntések mentén épülnek fel. Az egészből azonban végül nem lett semmi, a fejlesztőcsapat és az EA ugyanis 2017 októberében lelőtte a projektet.

Azt tehát már tudjuk, hogy milyen NEM lesz az új Dragon Age - a mostani verzióról sajnos szinte semmit nem tudni azon kívül, hogy nagyon korai szakaszban jár még csak a fejlesztés.