A Batman: Arkham Asylum megjelenését korábban már elhalasztották, és most ugyanez történik majd a PC-s verzióval is. Sefton Hill, a játék producerének nyilatkozata szerint erre nem azért van szükség, hogy froclizzák a PC-seket, hanem azért, hogy az Eidos bele tudja építeni az Nvidia PhysX technológiát játékba. Ennek köszönhetően az Arkham Asylumban a "volumetric fog" effektust is megcsodálhatjuk majd, amely Batman mozdulataira reagál: például a pókhálók felszakadnak, amerre hősünk jár, illetve harc közben mindenféle tárgyat fel lehet majd rugdosni.

"Az NVIDIA PhysX technológiának köszönhetően épp az ilyen apró extrákkal tudjuk majd fűszerezni a játékot. Így sokkal életszerűbb lesz, ahogy Batman interakcióba lép az ódon ideggyógyintézettel." - nyilatkozta Hill.

A játék elhalasztása szerencsére nem befolyásolja a demó megjelenését, amelyet pénteken tölthetünk majd le PC-re és konzolokra egyaránt.