• A DICE átszabja a Battlefield 2042 térképeit
  • Az új pályákat is más szellemben készítik el

A Battlefield 2042 valószínűleg az eddigi legrosszabbul sikerült játék lett a sorozatban. A játékosoknak enyhén szólva sem nyerte el a tetszését, de még az EA is elismerte, hogy nem úgy sikerült, ahogy ők várták. Mondjuk a saját felelősségük elismerésével kapcsolatban már nem ilyen határozottak.

Nos, a DICE próbálja menteni a menthetőt, és a szezonkezdésig igyekszik gatyába rázni a Battlefield 2042-t a játékosok visszajelzései alapján, és ebbe a folyamatba nekünk is betekintést enged. Az első, amit ezzel kapcsolatban megosztottak, azok a térképeket érinti. A visszajelzések alapján súlyos problémák vannak a játék pályáival. Azok túl nagyok, sokat kell kutyagolni, kevés a fedezék, de legalább sok a nagy, nyílt tér. Ráadásul nincsenek konkrét irányok, így mindenki szalad mindenfelés és lő minden irányba. Mindezeken túl a 128 játékos és a rengeteg jármű az egész játékot káoszba fullasztja.

Szóval, a helyzet javítása érdekében elkezdik átszabni a pályákat, elsőként a Kaleidoscope-t. Ezen a térképen a Breakthrough játékmódban a célpontokat közelebb helyezik a bázisokhoz, míg a Conquest-ben további fedezékeket helyeznek el. Emellett az új térképeket is más szellemben fogják megalkotni, például kevesebb elfoglalható célpont lesz, és a szektorok számát is visszaveszik.

Hogy aztán a DICE tervei megmentik-e végül a Battlefield 2042-t a teljes bukástól, az jó kérdés. Egyelőre nem áll jól a játék szénája, ráadásul a Mass Effect Andromeda és az Anthem példájából már azt is nagyon jól tudjuk, hogy az EA nem szokott túl sokáig partnere lenni az utólagos javításoknak.