A tegnapi nap folyamán újabb ragtapaszt kapott az október végén megjelent Battlefield 4, ami ennek köszönhetően egyre inkább kezd végre hasonlítani egy végleges termékre, mintsem egy bétaverzióra. Köztudott ugyanis, hogy a Battlefield 4 startja és az elmúlt hetek nem igazán teltek problémamentesen. A fórumokon jelenleg is mást sem lehet olvasni, mint hogy a játékosok ilyen vagy olyan hibákba fejelnek bele, a megjelenés óta pedig csak azt halljuk a DICE stúdiójából, hogy minden erejüket megfeszítve dolgoznak ezek elhárításán. Ha hihetünk a kommunikációs menedzsereknek, akkor minden egyéb projekteket leállítottak annak érdekében, hogy megoldást találjanak a játékot érintő hibák elhárítására.

A legtöbb fórumbejegyzés eddig idegesítő hanghibákról, játékosokat kidobáló szerverekről, és bosszantó hálózati kódról panaszkodik, melyek egy részét úgy tűnik, tegnap végre sikerült elhárítani. Íme a legfontosabb javítások listája, amiket a patch orvosol:

  • Azon hiba javítása, amitől a játék és a hang beakadt. A legtöbb ezzel kapcsolatos probléma ki lett szűrve.
  • SUAV javítása (China Risingban megjelent repülő drón), ami nem robbant fel, ha ellenséges katonának ütközött. Bár ennek halálosnak kellene lennie, a cél nem az volt, hogy "elüssenek" vele játékosokat.
  • Javítva egy hiba, ami az úgynevezett "netcode" hibákat produkálta.
  • A villogó talaj megszüntetése.
  • Mostantól szükség van a játék indításához NVidia 331.82-es vagy annál régebbi driverre.
  • DirectX 11.1 kikapcsolása akkor, ha régi NVidia driverek vannak telepítve.

A javítás további részleteiről itt olvashatnak a Battlefield 4 játékosok, telepíteni pedig a szokásos módon lehet: ha az Origin magától nem frissíti a Battlefield 4-et, akkor kattintsatok a játék ikonjára, majd a Frissítés opcióra. 900 megabyte-os letöltésre kell számítani.

Te már letöltötted és kipróbáltad a foltot? Mik a tapasztalataid?