A DICE főnöke, Karl-Magnus Troedsson a Eurogamernek adott interjújában hozakodott elő azzal, hogy a Battlefield: Hardline pár héttel ezelőtti bejelentése után sok rajongó csalódottságát nyilvánította ki, amiért nem a parkolópályára állított Bad Company 3-at fejleszti a csapat. Hallják e panaszokat, de egyvalamit nagyon nem értenek: „pontosan mi az, amit az emberek szeretnek a Bad Companyban.”

Troedsson szerint maguk a rajongók sem tudnak erre kielégítő választ adni. Elmondása szerint egyes játékosok a multiplayert, mások az egyjátékos módot jelölik meg kedvencüknek, sokan szeretik a karaktereket, de ugyanennyien imádják a játéksorozat humorát. Mindenki más szeret, így nem igazán tudják eldönteni, milyen is legyen akkor egy Bad Company 3.

„Ijesztő lenne visszamenni egy régi fanfavorit játékhoz és remake-elni, miközben senki sem tudja, mit szeretnek benne az emberek” -- mondta. „Hozzuk vissza a karaktereket, és készítsünk egy nagyszerű egyjátékos kampányt, oké, ezt megértem. De erre mások azt mondják, hogy a Bad Company 2 többjátékos módja a legjobb volt, amit valaha készítettek. Oké, miért is? Nehezen írják körül ezt az emberek, és nehéz nekünk is. Nehéz lenne remake-elni valami ilyesmit. Meg tudjuk csinálni? Persze! Vannak rá ötleteink.”

Hogy elkészül-e valaha a Battlefield: Bad Company 3, arra Troedsson úgy felelt, hogy majd meglátjuk. A széria közel áll a DICE szívéhez, és ha a rajongók tényleg akarják, és a csapat valóban el akarja készíteni, akkor bizony el is fog készülni... egyszer.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!