Az Epic "Integrated Partner Program" elnevezésű projektjének
részeként a Kynapse integrálható az Unreal Engine 3-ba is; ez, és ama
tulajdonsága, hogy könnyen testre szabható, megnyitotta az utat a következő generációs
játékok felé is. Pár cím a portfolióból mindennek igazolására: Alone in the
Dark (az új, konzolos rész), Battelfield 2: Modern Combat, Black, CrackDown, Dungeons
& Dragons Online, Fable 2, Sacred 2, The Lord of the Rings Online: Shadows
of Angmar. Ma egy újabb névvel bővült a tekintélyt parancsoló lista: a Bethesda
megvásárolta a licencet a készülő Rogue Warrior számára, melyről a legutóbbi
Play! magazinban írtunk, bár PC-re is érkezik majd. A fejlesztő Zombie Studios
nagy örömmel vette birtokba a technológiát, mint elmondták, az Unreal Editorban
közvetlenül generálható a Kynapse hierarchikus adatfolyama, és ez, valamint a
transzparens útkeresés és az alacsonyrendű MI jól aládolgozik a már kiépített
magasszintű intelligenciának. Utóbbiakat nem kell érteni, csak örülni neki, ha
a játékban az ellenség és csapattársaink megfelelő módon használják majd ki a
tereptárgyakat, és okosan reagálnak a szituációkra...