• Kiderült, miért táncol bagettel a BioShock Infinite NPC-je
  • Az Irrational Games egykori fejlesztője adta meg a választ

Biztosan sokak emlékezetében megragadt a BioShock Infinite egy jelenete, bár nem biztos, hogy az, amire most gondolunk. Esetünkben a Burial At Sea kiegészítő egy bagettel önfeledten táncoló karakteréről van szó, aminek látványa még ma is mosolyt csal az arcunkra, az Irrational Games egykori munkatársa pedig most felfedte mi rejlik mögötte. Gwen Frey 2011 és 2014 között dolgozott a stúdiónál, és az ő feladata volt többek között háttérszereplőkkel benépesíteni a játékot és kiegészítőit. Frey szeretett volna még egy kis mozgást a párizsi helyszínen, de nem fért bele még egy sétáló MI, így két körbe-körbe futkosó gyerek mellett döntött.

breadkid.jpg

A probléma csak az volt, hogy nem volt kifejezetten körben futkorászós loop az animációk között, ellenben táncolós igen. Költséghatékonyságból az alapjáték számos animációját újrahasznosították, ami alapvetően nem újdonság a játékfejlesztés terén, azonban akadt egy újabb bökkenő. Az említett animáció ugyanis felnőttekre lett szabva, a méretkülöbség miatt pedig a gyerekek lába folyton átnyúlt a padlón, kezük pedig egymáson.

Freynek végül sikerült ugyanabba a pozícióba helyeznie a végtagjaikat, mint a felnőtt karaktereknek, de ennek eredményeként a kezük jóval a fejük fölött volt. Ezt a problémát végül kreatív módon úgy oldotta meg, hogy törölte a fiú táncpartnerét, és a kezébe nyomott egy bagettet, hogy legyen oka karjai furcsa pozíciójának.