• A Call of Duty: Warzone-ban mutatták be az idei CoD első trailerét
  • Ami Bobby Kotick szerint remek esemény volt
  • Annyira, hogy a jövőben is sok hasonlóra számíthatunk majd

Nemrég megtartotta a negyedéves üzleti beszámolóját az Activision, melyen számtalan érdekes téma mellett természetesen a Call of Duty: Warzone is előkerült. Az idén márciusban debütált ingyenes battle royale eddig hatalmas népszerűségnek örvend, a legfrissebb számok szerint már több mint 80 millióan töltötték le, azonban Bobby Kotick szerint ennél is fontosabb, hogy marketingeszközként is tökéletesen működik.

Kotick példaként az idei CoD esetét hozta fel: a Black Ops Cold War első trailere a Warzone-on belül debütált, méghozzá hatalmas sikerrel az Activision vezérigazgatója szerint. Szavai alapján a Black Ops Cold War trailere ezzel a módszerrel sokkal hatékonyabban jutott el a játékosokhoz, mintha a hagyományos kommunikációs csatornáikat használták volna, így a jövőben még sok hasonló promócióra számíthatunk a Warzone berkein belül.