„Az általunk kialakított mesterséges intelligencia szó szerint képes mindarra, amire a játékos. Az összemosódó szólista és multiplayer mód során bármelyik pillanatban előfordulhat, hogy gépi karakterek helyett valódi emberekkel játszol. Ezzel az M.I.-vel pedig az volt a célunk, hogy ne lehessen különbséget tenni gép és ember között.”
„Az ellenségek kegyetlenek és váratlan dolgokat tesznek, a csapattársaid pedig önállóak és segítőkészek. A Brinkben nem kell vigyáznod a társaidra, sőt ha rosszul játszol, ők vigyáznak rád.” -- Richard Ham, a Brink kreatív főnöke.
„Az ellenségek kegyetlenek és váratlan dolgokat tesznek, a csapattársaid pedig önállóak és segítőkészek. A Brinkben nem kell vigyáznod a társaidra, sőt ha rosszul játszol, ők vigyáznak rád.” -- Richard Ham, a Brink kreatív főnöke.
A kijelentés -- annak fényében, hányszor hallottunk már ehhez hasonló beváltatlan ígéreteket -- valószínűleg csak figyelemfelkeltés céljából hangozhatott el, de ha valóban igaz, amit Ham mondott, én leszek az első, aki fejet hajt a Splash Damage zsenialitása előtt.