• A Crusader Kings 3 mesterséges intelligenciája elsőre enyhén szólva is rámenős volt
  • A fejlesztők szerint folyton több száz házassági ajánlattal bombázta a játékost
  • Ezt pedig természetesen nem hagyhatták

Szeptember elsején, azaz holnap debütál a Paradox Interactive legújabb stratégiai játéka, a Crusader Kings 3, melyben igencsak fontos szerephez jutnak majd a házasságok és a karakterek egymáshoz fűződő kapcsolatai is. Ennek kapcsán pedig nemrég a fejlesztők is megszólaltak, elárulva, hogy egyáltalán nem volt egyszerű egyensúlyba állítani a játéknak ezt az aspektusát.

A Crusader Kings 3 mesterséges intelligenciája ugyanis enyhén szólva is rámenőssé vált, amennyiben valaki női karakterrel vágott bele a játékba. A fejlesztők szerint gyakori volt, hogy az MI szó szerint folyamatosan megpróbálta elcsavarni a játékosok fejét, százasával küldözgetve neki a házassági ajánlatokat. Ez pedig, bár elsőre inkább csak bizarrul hangzik, hosszútávon elég frusztráló tudott lenni, így a fejlesztők természetesen változtattak egy kicsit a mesterséges intelligencia hozzáállásán.