• A szeptember közepén megjelent Crysis Remastered technikai oldala nem lett túl fényes
  • Többek között az optimalizálással is gondok voltak
  • A nemrég debütált 1.2.0-ás frissítés pedig ezt a hibát próbálja orvosolni

Szeptember 18-án debütált a Crysis Remastered, azonban a klasszikus FPS felújítása enyhén szólva sem tarolt akkorát a játékosok között, mint annak idején az eredeti verzió. Az újrahangszerelt kiadással több gond is akad, ezek közül pedig az egyik legsúlyosabbnak az optimalizálás bizonyult: ez már a 2007-es Crysisnál sem sikerült túl fényesre, és itt sem rázták gatyába a fejlesztők. Hogy mást ne mondjunk, a Remastered az alapjátékhoz hasonlóan ugyanúgy a processzorunk egyetlen magját szereti csak terhelni, ami 2020-ban azért minimum aggályos.

És így látja ezt valószínűleg a Crytek is, akik a megjelenés után villámgyorsan nekiláttak a játék kikalapálásának. Ennek folyományaként pedig ma megjelent a Crysis Remastered 1.2.0-ás frissítése PC-re, mely többek közt javítja az ellenfél intelligenciáját, a processzor kihasználását, és egy csomó bugot is helyreüt. Maga a játék persze ettől nem lesz még hibátlan, azonban a fejlesztők ígérik, hogy továbbra is dolgozni fognak a tökéletesítésén.