Azok a játékosok, akik nem vágynak többjátékos módra, vagy egyszerűen csak azt szeretnénk, ha a fejlesztők a tartalmas történet megírásával foglalkoznának, nem tartoznak azon vásárlók körébe, akiknek játékokat készítene a Crytek -- a cég vezérigazgatója, Cevat Yerli közölte: „az egyszemélyes élmény fogalmának mennie kell.”

Yerli azért gyorsan hozzáfűzte: „nem mondom azt, hogy ne legyen több egyszemélyes játékélmény, csak azt, hogy hívjuk inkább összekapcsolt szólistamódnak, vagy online singleplayernek.” Az elképzelés tehát valami olyasmi, hogy az online rendszerek felfrissítenék a kampányt, mégpedig olyan tartalmakkal, amiket internet nélkül nem kaphatunk meg, s így visszavágyunk majd.

A Bungie új játéka is valami ehhez hasonló összekapcsolt élmény lesz, s tagadhatatlan, hogy mindez egy jó ötlet, de ahogy a Destructoidtól Jim Sterling kiemelte, nem kellene ilyen hamar halottnak nyilvánítani mindent. Ebben az esetben például a hagyományos szólta módnak nem szabad és nem is kell sehova sem mennie.

Crytek: a szólista élménynek mennie kell!