• A Days Gone-ban döntési rendszer is lett volna
  • Ezt azonban az alfa után kivették a játékból
  • Mert nem szolgálta se a történetet, se a főszereplő karaktert

A korai tervek szerint a készítők a kasszáknál remekül nyitó Days Gone-ban bizony több döntést is a játékosra bíztak volna, az alfa változatban még benne is volt. Így például dönthettünk, hogy Leont a freakerek gondjaira bízzuk vagy könyörületből agyonlőjük. Ám a végleges játékból ezek a párbeszédek kimaradtak, így a történet kissé lineárissá vált.

John Garvin kreatív direktor szerint ennek a változtatásnak az oka az, hogy egy bizonyos sztorit akartak elmesélni, amibe a döntési rendszer bekavart. Azt hitték, jó móka lesz a morális értékeket nézni, de végül rájöttek, hogy ez csak összezavarná a játékosokat és nem használna az élménynek.

A másik okuk az volt, hogy szerették volna Deacon karakterét még erősebbé tenni, amit jobban szolgált az, hogy kivették a játékosok kezéből a döntés lehetőségét, így megalkotva azt a karaktert, akinek történetét el akarták mesélni.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!