• Bár a Blizzard szerint folyamatosan javítják őket
  • Továbbra is fennállnak a szerverproblémák
  • Emiatt sokan már a refund mellett döntöttek

Pár napja írtam a Diablo 2: Resurrected szerverproblémáiról, de úgy tűnik, hiába ígérget fűt-fát a Blizzard, a hibákat csak nem képesek időben orvosolni. A még október 6-án kiadott javítással jelentkező legújabb problémák úgy tűnik, hogy nem kevés ember számára az utolsó cseppet jelentették abban a bizonyos pohárban. Azok, akik az Egyesült Államokban, Ázsiában és az Egyesült Királyságban játszanak a címmel, az elmúlt héten nem tudtak folyamatosan online hozzáférni a Diablo 2: Resurrected-hez. Ez arra késztette a felháborodott játékosokat, hogy a közösségi médiában hangot adjanak sérelmeiknek, és visszatérítést követeljenek. Sokan nem nézték jó szemmel a Blizzard próbálkozásait, sőt, odáig mentek, hogy létrehozták a #RefundD2R hashtaget. Az egyik konkrét tweet a Blizzardtól, ami feldühítette az embereket, az volt, amikor a cég a következőket írta: "A mai bejelentkezési problémák megoldódtak. Köszönjük a folyamatos türelmeteket és elnézést kérünk a kellemetlenségekért", miközben valójában a legtöbben még mindig nem tudtak bejelentkezni továbbra sem. A Diablo 2: Resurrected megjelenése óta ilyen problémákkal küszködik, és úgy tűnik, egyes rajongók türelme kezd elfogyni. A Blizzard egy visszatérítést követelő Twitter-felhasználónak röviden úgy reagált, hogy a cég megérti a játékosok frusztrációját, de sajnos nem tud mindenkinek visszatérítést szolgáltatni. Mások a Redditen azt állították, hogy a Blizzard elutasította a visszatérítési kérelmüket, mivel túl régóta játszottak a játékkal.