• A nosztalgia sokaknál elvitte a hátán a játékot
  • Ami azonban technikailag nincs épp a toppon
  • Főként a folyamatos online kapcsolat nehezíti meg a rajongók dolgát

A múlt hét óta tartó Diablo 2: Resurrected szerverkapcsolati problémák napokkal azután is folytatódnak, hogy a Blizzard elismerte és állítólag javította őket. A Diablo 2: Resurrected meglepetésként érte a rajongókat, amikor az év elején végre hivatalosan is bejelentették, mivel a Diablo 4 megjelenési dátuma még mindig nem ismert, a Diablo Immortal mobiljáték pedig 2022-re csúszott. Szerencsére a sorozat kedvenc részének remasterje sokkal jobb lett, mint a Blizzard előző próbálkozása, a Warcraft 3: Reforged, amelyet a kritikusok és a játékosok egyaránt lehúztak. Eközben a Diablo 2: Resurrected általában mindkét csoportnál jó fogadtatásra talált, és a felhasználók újra és újra visszatérnek a felújított klasszikushoz – azonban nem minden arany, ami fénylik. Hétfő reggel a Blizzard ügyfélszolgálata Twitter-frissítést tett közzé a folyamatban lévő Diablo 2: Resurrected szerverleállásról, amelyet először október 9-én erősítettek meg. Sajnos a hírek még mindig nem jók, mivel a stúdió elárulta, hogy továbbra is vizsgálják a problémát. Mindezt azután, hogy a cég a hétvégén sürgősségi karbantartást végzett, és látszólag már kétszer is megoldotta a hibát. Sajnálatos, hogy a Diablo 2 majdnem egy hónappal a megjelenése után is szerverproblémákkal küzd, de még inkább az, hogy a bejelentkezések még napokig döcögősek lehetnek, miután a közlemény szerint állítólag már javították őket. A játékosok azonban nem először szembesülnek szerverrel kapcsolatos problémákkal, hiszen egy korábbi instabilitás miatt a Diablo 2: Resurrected karakterei egyszerűen eltűntek az érintett felhasználók profiljaiból.