• Főszerepet kapott a Doom Eternal az idei QuakeConon
  • Bemutatkozott egy vadonat új démon a Doom Hunter képében
  • Valamint rengeteg mindent megtudhattunk a multiról is
  • Ráadásul, ha ez nem lenne elég, a játék holnap is megmutatja magát

Egyre csak közeledik a Doom Eternal megjelenése, ennek megfelelően pedig szerencsére a Bethesda is rákapcsolt a marketingre, és egyre többet és többet mutatnak meg a játékból. Ráadásul, mivel maga a franchise is most ünnepli a 25. születésnapját, így a QuakeConon is ezt a játékot állították reflektorfénybe, többek között a rendezvény nyitóeseménye is a Doom Eternal jegyében telt.

doom-eternal-multi-01.jpg

Bemutatkozott többek között a félig robot, félig organikus Doom Hunter nevű démon, mely elsősorban rakétákkal keseríti majd meg az életünket, azonban a hangsúly a battle mode-on volt, ami a Doom Eternal új multis játékmódja lesz.

A Battle Mode-ban két játékos irányította démon száll szembe egy minden földi jóval felszerelt Slayerrel, akinek minden fegyver és módosító a rendelkezésére áll. A játékmód kezdetben hat pályával indul majd, illetve öt játszható démonnal érkezik majd, akik mind különböző játékstílusokhoz ideálisak. A Revenant például gyors és mozgékony, ráadásul rakétavetőivel folyamatosan oszthatja a sebzést. A Pain Elemental folyamatosan repülve megfigyelheti az ellenséget, ellenben könnyű célpont, a Mancubus pedig lényegében egy lassú, de rengeteg élettel rendelkezhető tank lesz (Rajtuk kívül pedig az Archvile és a Marauder démonok fognak még feltűnni a kínálatban)..

Alapjáraton a démonok nem nagyon bírnák a strapát a Slayer ellen, azonban ezt ellensúlyozhatják különféle csapdák és más, MI által irányított démonok elhelyezésével a pályán. Ráadásul, ha ez nem lenne elég, rövid ideig a Slayer erőforrásait is blokkolhatják, így az nem nyer életet egy-egy glory kill során és nem kap lőszert láncfűrészes gyilkosságok után.

A kör akkor ér véget, ha a Slayer vagy a démonok meghalnak. Előbbi esetében egyszerű a képlet: csak nullára kell csökkenteni az életerejét. Utóbbiaknál azonban már van egy kis csavar a dologban, hiszen ha egy démon meghal, az nem kerül ki automatikusan a játékból. A Slayert irányító játékosnak ilyenkor húsz másodperce lesz megtalálni és megölni a másik démont, különben a társa visszatérhet a játékba lefelezett életerővel. A meccsek BO5 formátumban játszódnak majd, azaz az nyer, aki először tud lehozni három kört.