• Február 18-án korai hozzáférésben megjelenik a játék PC-re
  • Február 26-án Xbox One-ra is
  • Ezután epizodikusan frissül a tartalom
  • A végleges megjelenés májusban várható

Február 18-án startol el a The Solus Project korai hozzáférésű változata a Steam Early Accesben és a GOG-n a Games in Developmentben, míg az Xbox One változat nyolc nappal rá, február 26-án válik elérhetővé az Xbox Game Preview programban. A játékhoz epizodikusan érkeznek majd a tartalomfrissítések, mígnem eléri végleges formáját, amihez májustól lehet majd hozzáférni, legalábbis jelenleg így tervezi a Teotl Studios és a GRIP Digital.

A The Solus Projectben egy magányos hőst alakíthatunk, aki hajótörést szenved egy kihalt, idegen bolygón. Küldetése az volt, hogy új lakhelyet találjon a kihalásra ítélt emberiségnek, de a játékban ennél kisebb gondja is nagyobb lesz, merthogy immár az ő túlélése a tét. Ahogy az az alant látható fejlesztői naplóból kiderül, a programban rengeteg dologra kell odafigyelnünk: a táplálékra, a folyadékpótlásra, a hőmérsékletre, a páratartalomra, de még a dinamikus időjárással érkező erős szelek is bekavarhatnak – s ez csak néhány kihívás, amit a játék ígér.

Szóval az ellenfél maga a környezet lesz, amivel a játék speciális crafting rendszerével vehetjük fel a harcot. Emellett a végére járhatunk annak a rejtélynek, miért halt ki a bolygó, ahová oly balszerencsésen kerültünk, illetve megpróbálhatunk kiutat találni a bolygóról.