Andrew Wilson EA-vezérigazgató nemcsak jobb játékokat szeretne látni a cégtől a jövőben, de a múlt hibáit is szeretné tisztába tenni. Wilson a Eurogamernek adott interjújában beszélt a Battlefield 4 katasztrofális PC-s startjáról, a játék félkész állapotáról, valamint arról, milyen rosszul is esett mindez az EA-nek.

"Csak hogy tisztázzuk, a Battlefield 4 kezdeti problémáit nem a netkód okozta, hanem a kliens." -- kezdte in medias res az interjút Wilson, amikor a DICE tavaly ősszel debütált, de hosszú hónapkig élvezhetetlen FPS-éről kérdezték.

"Most már szerencsére kiemelkedően jól fut a játék, és az emberek nagyon élvezik. Én is játszom vele még. De gondolj bele, mi is volt a Battlefield 4: 64 fős multiplayer, óriási pályák, 1080p-s felbontás, Levolution, ami megváltoztatta a játékmenet tervezési irányát.

Vannak dolgok, amik végül kiesnek a fejlesztési fázisból. Aztán egy olyan helyzetbe kerülsz, mint mi a Battlefield 4-gyel. Számomra az egész állapot elfogadhatatlan volt. A csapatnak szintén. Fáradhatatlanul dolgoztunk, csak hogy a játékmenet már a kezdetektől fogva a csúcson legyen, és onnantól már csak az eljövendő tartalmakra fókuszálhassunk.

De amikor ilyen dolgokat csinálsz, sosem garantálhatod, hogy minden rendben lesz. Őszintétlen dolog volna tőlem, ha itt ülve közölném, hogy soha többet nem lesznek efféle gondjaink. Mert az egyben azt jelentené, hogy többet nem toljuk távolabb a határainkat. Én viszont nem egy ilyen céget akarok vezetni, hanem egy olyat, ahol az innováció és a kreativitás segíti az előrehaladást."

Ó, Andrew, a vége olyan szép volt, hogy még a szemem is könnybe lábadt! Mindennek örömére nézzétek meg a Chris és általam készített új Battlefield: Hardline "Ezzel játszunk..."-videót, és miközben csodálkoztok a látottakon, ízlelgessétek kicsit Mr. Wilson becses szavait!