Blake Jorgensen, az EA pénzügyi felelőse a UBS Global Technology konferencián beszélt nagyvonalakban arról, hogy milyen terveik vannak a Star Wars-licencekkel -- elmondása szerint a feladattal megbízott csapatok nem fognak adaptációkat készíteni a közeljövőben érkező új filmek alapján, ugyanis a Star Wars elég gazdag univerzum ahhoz, hogy ne kelljen ilyen megközelítést alkalmazniuk. Jorgensen továbbá elárulta azt is, hogy a megállapodás tíz évre szól.

A terv az, hogy az értékes licenc alapján többféle zsánerbe tartozó játékokat készítsenek a különböző platformok játékosainak, s szeretnék kihasználni a Disney marketingerejét, így a filmek megjelenésének környékén, de nem feltétlenül azokhoz igazodó játékokkal jelentkeznek majd.

„A Star Wars szépsége az, hogy olyan gazdag és változatos, hogy nem kell egy mozifilm alapján játékot készítenünk; egy olyan program jöhet, ami a saját, Star Wars köré épített univerzumára koncentrálhat.” -- mondta Blake Jorgensen.

A Star Wars játékok elkészítésével megbízott három csapat a Visceral Games, a BioWare és a DICE -- utóbbi éppen az új Battlefronton dolgozik, melyről állítják, nem egy átszínezett Battlefield lesz.

electronic-arts.jpg