Az Activisionnel ellentétben a közeljövőben magánkézbe kerülő EA-nek már sikerült elengednie az előző generációt (kivéve persze az EA Sports FC esetében), így az október 10-én érkező Battlefield 6 teljes mértékben kiaknázhatja a jelenlegi konzolokban rejlő kakaót. Mindez meg is látszik a végeredményen, hiszen a Battlefield Studios (DICE, Criterion, Motive, Ripple Effect) milliók által várt lövöldéje soha nem látott szintű rombolással, óriási (és kevésbé óriási) pályákkal, járművekkel, valamint gyönyörű grafikával várja az érdeklődőket, éppen ezért adja magát a kérdés, hogy mi a helyzet a sebességgel?
Nos, amennyiben hihetünk az Electronic Arts marketing e-mailjében foglaltaknak (via MP1st), ezen a fronton sem érheti szó a ház elejét, a kiadó ugyanis azt írta (a képet ITT találjátok), hogy a lövölde akár a 120fps-t is elérheti Performance Mode-ban, ami ilyen látvány mellett finoman szólva is bravúros teljesítmény a stúdiók részéről. Ahogy azt a Game Rant szerkesztője is megjegyezte, egyelőre nem világos, hogy csak az erősebb PS5 Pro esetében kúszhat fel ilyen magasra a képkockaszám, vagy az alapgépekből is kisajtolható ez a sebesség, a Digital Foundry azonban a PlayStation 5-ből is kicsikart 110fps-t a béta során (persze bekapcsolt VRR mellett), szóval könnyen lehet, hogy nem csak a félgenerációs masina birtokosai élvezhetik a „száguldozást”.
Akárhogy is legyen, a lényeg, hogy a Battlefield 6 bőven képes meghaladni a 60fps-t konzolokon, ami nagy szó egy olyan korban, amikor egymásnak adják a kilincset a borzalmasan optimalizált (sok esetben Unreal Engine 5-öt használó) produkciók. Mivel egy multiplayer fókuszú cím esetében sokkalta fontosabb a sebesség, mint a látvány, bizonyára rengetegen örülnének, ha mindegyik masinán elérhető lenne ez az opció (amihez természetesen szükség van egy 120 Hz-es kijelzőre) – már csak néhány nap, és kiderül.
A borítóképek forrása: PC Gamer, GamesRadar/EA