• Nick Licouris szerint most lehet előnyös az Activision felvásárlása
  • Hiszen a cég részvényeinek értéke az elmúlt évben 40%-t csökkent
  • Így könnyen lecsaphatnak rá a szórakoztatóipar óriásai, mint például a Disney

A Disney a szórakoztatóipar egyik (ha nem a legnagyobb) óriása, azonban a videojátékok piacán enyhén szólva is gyéren képviselteti magát. Azt még Bob Iger, a Disney vezérigazgatója is elismerte, hogy nem megy nekik a játékok kiadása, így inkább csak licenszelik az IP-jüket például az EA-nek. A szakértők szerint viszont máshogy is betörhetnének a játékiparba: ehhez mindössze arra lenne szükség, hogy felvásárolják az Activisiont.

Az ötlettel Nick Licouris, a Gerber Kawasaki Inc. munkatársa állt elő, aki elsősorban azzal indokolta a kijelentését, hogy az Activision részvényeinek értéke az elmúlt egy évben több mint 40%-t esett, így most kedvező áron lehetne megszerezni őket. A kiadó bezsákolásával a Disney egyrészt betörhetne a játékipar és az esport területére (érdekesség, hogy az Overwatch League jelenleg is a Disney érdekeltségei közé tartozó ESPN 3-on látható), másrészt pedig a tévés karaktereit hatékonyabban ültethetné át a monitorokra.

A Disney egyelőre nem jelezte, kívánnak-e élni a tanáccsal.