Úgy tűnik, hogy a Ubisoft a tegnap esti órákra helyrerakta a Watch Dogs 2 rajtja óta gondokkal küszködő, később ideiglenesen eltávolított többjátékos funkcióját, és most már gond nélkül működik minden játékos legnagyobb örömére. Mellé egy általános stabilitási javítófoltot is kaptunk, mely a játék többi területén tapasztalt problémákat orvosolja a remények szerint. Most már a kooperatív mód mellett az online szervereken játszó hacker-jelöltek jobb ha vigyáznak, ugyanis ha sokat rakoncátlankodnak, vérdíjat tűzhetnek ki a fejükre, és más játékosok bármikor úgy dönthetnek, hogy becsatlakozva egymás játékába levadásszák a rendbontókat - potenciálisan még nagyobb káoszt okozva eközben.
 
	
	
	Életre kelt a Watch Dogs 2 többjátékos módja is
Az induláskor problémákkal küszködő „seamless multiplayer” funkciót rendbe hozták, így az visszakerülhetett a játékba.
	
	Támogass minket!
	A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
                
            Watch Dogs 2  megjelenés:
            
            2016. november 29.			
            			
                
				Watch Dogs 2 gépigény:
                				CPU: 2500 MHz, 
				RAM: 6144 MB,
				VGA: 2048 MB,
				HDD: 50 GB
                                
			
            			
			
			
		 
						
						                    
                                 
					
				 
										


(oldalt a watch dogs reklámból meg hiányzik egy N betű )