Az Unreal Engine 5.6 immár elérhető, és számos olyan újítást vezet be, amelyek segítik a fejlesztőket abban, hogy még valósághűbb, akár open-world világokat teremtsenek, méghozzá stabil 60 FPS minőség mellett. A motor legújabb verziójának újdonságait a State of Unreal idei eseményén fedték fel, és egy videóban foglalták össze, hogy mi mindent kapnak a fejlesztők. Továbbfejlesztett ray-tracing, ezáltal még látványosabb Lumen Global Illumination technológia, leegyszerűsített eszközök, illetve még spécibb MetaHuman-rendszer, amivel most már egészen realisztikus karaktereket lehet alkotni.
Az Epic Games az Unreal Fest 2025 során hivatalosan is bemutatta az Unreal Engine 5.6-ot, a stúdió zászlóshajójaként aposztrofálható játékfejlesztő szoftver új és továbbfejlesztett változatát. Ennek célja, hogy segítse a fejlesztőket minél valósághűbb, nagyméretű nyílt világok létrehozásában, és olyan eszközöket vezet be, amelyekkel 60 FPS érhető el a jelenlegi generációs hardvereken. Az Unreal Engine 5.6 számos újdonságokat bevezet, ezeknek pedig együttesen az a célja, hogy a fejlesztők olyan játékokat készíthessenek, amelyek a jelenlegi generációs konzolokon, a csúcskategóriás PC-ken és a modern mobileszközökön egyaránt 60 FPS-sel képesek futni.
Borítókép forrása: 80 Level