Ugyan a nyílt világú, sci-fi környezetben játszódó Hell is Us csak szeptemberben érkezik, a demó viszont ma debütál a Steamen, így nem csoda, hogy közzétették a játék gépigényét. Három dolog egyből feltűnhet:
- A Minimumot kivéve minden beállításhoz i7-11700K ajánlott
- Az Ultrához is elég 16GB RAM
- 4K 30FPS-hez RTX 4090 kell, bekapcsolt felskálázással
Na de mit jelenthet ez a felskálázás pontosan? Mivel sokan felkapták a fejüket az alábbi követelményrendszer láttán (kattra nagyban is), a fejlesztők külön bejegyzésben magyarázták el, mire gondoltak upscaling alatt:
A leírás alapján a jáék alapból az Unreal Egine TSR, azaz Temporal Super Resolution technológiáját használja, de természetesen támogatott a DLSS, az XeSS és az FSR is. A felskálázás így alakul:
- Low: 50%
- Medium: 40%
- High: 30%
- Very High: 20%
- Ultra: 10%
Ultrán pedig többel is futn fog, mint 30FPS, viszont nem éri majd mindenhol el a 60FPS-t, ezért döntöttek úgy, hogy inkább az alacsonyabb, de biztosabb képkockasebességet tüntetik fel a gépigénynél.
Mit ne mondjak, ilyenkor azért örülök, hogy van PS5-öm is, legrosszabb esetben majd azon pörgetem. Nálatok hogy fog menni? Ne felejtsétek: még ma érkezik a demó, szóval lehet élesben is próbálgatni majd.