A GRID 2-t csak nemrég jelentették be, ami annak tükrében, hogy az első rész négyéves, meglehetősen késeinek tűnik. A Codemasters GRID-csapata szerint a legtöbbször azt kérdezik tőlük, hogy mégis mi tartott eddig, ám ők állítják, okuk volt rá, hogy ne siessenek el semmit. Clive Moody, a játék producere a VG247-nek nyilatkozta, hogy az első rész a jelenlegi konzolgeneráció viszonylag korai szakaszában jött ki, és bár akkor tarolt, mindenki tudta, hogy ez még csak a kezdet, jönnek durvább játékok a gépekre (ekkor még a Forza 3 és a GT 5 sem jelent meg).

Ezt Toby Evan-Jones producer annyival egészítette ki, hogy a játékhoz írt új, TrueFeelnek nevezett vezetési modell nagyon sok erőforrást lefoglalt a csapatnál, így míg a többiek a Dirtökkel voltak elfoglalva, addig a GRID-team inkább kísérletezett és "a világ legérdekesebb autóinak" vezetési modelljét, fizikai viselkedését másolta le olyan részletesen, amennyire csak lehetséges. A srácok szerint a GRID 2-ben minden egyes szakasz, kör, és farolás egyedi élmény lesz, ami megéri a sokéves várakozást.

Reméljük, igazuk lesz, mert már nagyon régóta ácsingózunk a játékra. Egy biztos: ha megjelenik, az utóbbi évek leglátványosabb autós játéka lesz, mely konzolok mellett végre PC-n is tiszteletét teszi.