Ezért késett a PC-s L.A. Noire
A (sajnos azóta feloszlott) Team Bondi zseniális detektívsztorija a következő hónapban PC-re is megjelenik, a Rockstar pedig elárulta, mi az oka a féléves késésnek: nos, annyi, hogy bevárták a konzolos DLC-ket. <br />
"Nagy rajongói vagyunk a PC-s játékoknak, és szeretjük olyan gyorsan a PC-sek kezébe adni a játékainkat, amennyire csak lehetséges. Az L.A. Noire esetében nem volt elég időnk nekiállni a portolásnak, míg a konzolos verziókat be nem fejeztük és ki nem egészítettük az összes DLC-vel. Az is fontos továbbá, hogy ne csapjuk össze a PC-s munkát, és egy olyan összetett programot készítsünk, ami nem csak hogy kihasználja a platform adottságait, de még a várakozásért is kárpótol." -- mondta az IGN-nek a Rockstar producere, Jeronimo Barrera.
Mi tagadás, az igényes PC-s port nem ártana, emlékezzünk csak a GTA IV katasztrofális átiratára, ami még sok mai PC-n sem hajlandó normálisan futni. Mindenesetre várjuk az L.A. Noire-t!