A Ubisoft egy hosszú blogbejegyzésben mondta el, hogy miért késett az utolsó pillanatban több hónapot is a Watch Dogs. Mint kiderült, tényleg csupán csak annyiról volt szó, hogy a fejlesztőknek egy kicsivel több idő kellett ahhoz, hogy tökéletesíteni tudják az egyébként már 2013 tavaszán az elejétől a végig teljesíthető programot.

A csapattól Dominic Guay mesélt a munkálatokról, arról, hogy mivel egy friss szellemi tulajdonnal állunk szemben, a szokásosnál jóval több időt kaptak a tökéletesítésre -- több hónapjuk volt erre, s tavaly úgy volt, hogy az év végére készen is lesznek, de úgy érezték, hogy még csiszolni kell. Ez azt jelenti, hogy a meglévő mechanizmusokat tökéletesítették, illetve az ötleteket gondolták tovább, miközben teljesen új elképzelést már nem építettek be.

Megtudtuk továbbá azt is, hogy a Watch Dogs tartalmazni fog egy nyolcfős multiplayer módot, amiben a résztvevők szabadon bóklászhatnak a városban. Ez a már ismert, a játékos észrevétlen feltörését célzó meccstípus mellett lesz elérhető.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!