Kétségtelen, hogy a következő generációs konzolok egyik legnagyobb durranása az idén ősszel érkező Destiny lesz, ami egyike azon kevés játékoknak, amelyik 1920x1080-as felbontásban csak 30 fps-sel fog futni. „De miért nem 60-nal?”, tették fel a kérdést Jason Sussmantnek, a Bungie munkatársának.

„Rengeteg apróság miatt. Most belemehetnék a részletekbe, de valószínűleg halálra untatnálak ezzel titeket. Többnyire a teljesítménnyel voltak gondok. Mival a Destiny nem csak következő generációs, hanem régebbi konzolokon is megjelenik, nagyon megfontoltan kellett végeznünk a munkánkat, hogy ugyanolyan élményt nyújtson mindenki számára a játék. Ebbe rengeteg minden bele tartozik, kezdve a részecskeeffektektől a geometrián át egészen a textúrákig. Mi mindig igyekszünk egyensúlyt tartani, hogy lehetőleg mindenki egyforma élményben részesüljön, legyen szó akár Xbox One- vagy PS3 játékosról.” -- válaszolta Jason Sussman a Venturebeat interjújában.

Gyakori probléma, hogy egységes platform híján a készítők kénytelenek kompromisszumokat kötni a megjelenés tekintetében. Sok esetben ilyenkor a képkocka-frissítés vagy a felbontás látja kárát a dolognak, de reméljük, hogy a PC-s verzió esetében nem kell ilyen problémákkal küzdenünk majd. És hogy az mikor lesz? Sajnos továbbra sem tudjuk, hiszen hivatalos bejelentés még nem volt arról, mikor -- vagy egyáltalán érkezik e valaha a PC-s változat. De minden jel szerint lesz belőle. Úgy legyen!

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!