• Az ausztrál hatóságok a Fallout 76 játékosok kártalanítására kötelezték a Zenimaxot
  • Mindenki jogosult a pénze visszakapására, aki a megjelenés és 2019 június között kérte azt
  • A panaszok között leggyakrabban a szerverproblémák és a grafikai bugok szerepelnek

Az elmúlt hetekben főleg a Fallout 1st néven futó prémium bérlet kapcsán kapta a kritikákat a Fallout 76 és a Bethesda, és nagyon úgy néz ki, hogy a játék megpróbáltatásainak még koránt sincs vége. Nemrég ugyanis az ausztrál fogyasztóvédelem úgy döntött, a Zenimaxnak, a Bethesda anyavállalatának, kártalanítania kell minden Fallout 76-ra beruházó játékost, aki a megjelenés és 2019.júniusa között a játékra kiadott pénze visszafizetését kérte tőlük.

Az indoklás szerint Ausztráliában a vásárlónak joga van visszakérni a pénzét, amennyiben az általa vett termék hibás, sérült vagy drasztikusan eltér attól, amit a leírása állít róla. A játékosok leginkább a szerverproblémákra. a lagra és a grafikai bugokra panaszkodtak a Fallout 76 esetében, ez pedig a hatóság szerint elég ahhoz, hogy a pénzüket visszakaphassák, amennyiben a fent jelzett időszakon belül jelezték, hogy erre igényt tartanak.