Felvásárolták a Team Bondit?
A semmiből feltűnt ausztrál csapat, a Team Bondi az idei év legérdekesebb játékát hozta el nekünk az L.A. Noire képében. A játék sorban zsebelte be a különböző díjakat, a szakma pedig elégedetten csettintett Cole Phelps kalandja után -- azonban nem minden ilyen rózsás.
McNamara részben cáfolta az állításokat, azt azonban elismerte, hogy a dolgozók tényleg sokat túlóráztak, s azt sem tagadta, hogy agresszívan kormányozta a kis stúdiót. A botrány végül felkeltette a játékfejlesztők érdekvédelmi képviselete, az IDGA érdeklődését, mely vizsgálatot indított a Team Bondi ellen -- ezzel viszont még mindig nem volt vége a csapattal kapcsolatos felhajtásnak.
Napokkal később belső e-mailek útján kiderült, hogy a csapat vezetése rettenetes döntéseket hozott, s így elhúzódott az L.A. Noire fejlesztése. A játékot hat évig kalapálták kevés sikerrel, ám mikor a Rockstar csatlakozott a munkához, hirtelen beindultak a dolgok. A GTA kitalálói kipofozták az ütemtervet, valamint programozókkal, művészekkel, tesztelőkkel és persze rengeteg pénzzel segítették a fejlesztést, ezek miatt azonban a két cég között súrlódás alakult ki. A Team Bondi vezetősége nehezményezte, hogy a Rockstar beleszól a játék fejlesztésébe, a Rockstart pedig zavarta az ausztrálok munkamódszere, s szépen lassan letettek arról, hogy felkarolják a stúdiót, amolyan Rockstar Sydney-t kialakítva.
A Develop portál által megszerzett legfrissebb információk szerint a botrányt követően lejáratott Team Bondi licenceit és erőforrásait felvásárolta a Mad Max-játékon dolgozó Kennedy Miller Mitchell stúdió. A dolgozóknak állítólag felajánlották, hogy új munkát kapnak az angol cégnél, de választhatják azt is, hogy végkielégítéssel a zsebükben maguk keresnek állást.
Arról még nem érkezett hír, hogy Brendan McNamara is új munkát kapott volna, az viszont biztos, hogy a L.A. Noire-licencek biztonságban vannak a Rockstarnál, a MotionScan technológia pedig a Depth Analysis cég tulajdonába tartozik, így a Team Bondi nélkül is elkészülhet az L.A. Noire 2.