• Teljes szinkront kap a Final Fantasy VII Remake
  • Szebb grafika
  • És pörgősebb játékmenet is lesz
  • A mini játékokon is dolgoznak a fejlesztők
  • Megjelenési dátum azonban még nincs

Alapos felújításon megy át a Final Fantasy 7, amit még az E3-on mutatott be nekünk a Sony. A legendás RPG, az eddigi újrakiadásokkal ellentétben, tetőtől talpig megszépül -- a leginkább szembetűnő, hogy új, az Unreal Engine 4 által biztosított modern tálalást kapunk, ami pedig a harcokat illeti, ezek sem úszták meg. Pörgős, szabad összecsapásokra számíthatunk, nagyjából olyanokra, amiket a Dissidia Final Fantasy-ban is láthattunk, de természetesen mindennek az alapja az Active Time Battle rendszer marad, és a Limit Breakek sem tűnnek el.

Ma újabb részleteket kaptunk a játékról, mégpedig Nomura Tetsujától és a Kitase Josinoritól, akik a Dengeki PlayStationnek nyilatkoztak a Final Fantasy 7-ről. Elárulták, hogy a program teljes szinkront kap, bár ez talán annyira nem meglepő, tekintve, hogy mindent modernizálnak. A csapat egyébként még nem döntött arról, hogy kik adják a hangjukat azoknak, akik nem szerepeltek a Final Fantasy 7: Advent Childrenben.

Az interjúban szó esett a mini játékokról, a nyílt világról és a megjelenésről is, de egyik kérdésre sem kaptunk egyenes választ. A csapat dolgozik azon, hogy a mini játékok átkerüljenek, a világgal kapcsolatban azonban csak annyit tudtunk meg, hogy reagálni fog a tetteinkre, a megjelenés pedig egy nagy kérdőjel.

Nagy projekt a Final Fantasy VII Remake, ez nem is kérdés, és talán már érthetőbb az, hogy miért fog epizodikus formában megjelenni. Kitase Josinori megfogalmazása szerint túl nagy a játék ahhoz, hogy egyetlen termékként adják ki, és mivel nem akarnak kompromisszumokat kötni, ezért inkább feldarabolják.