• Állítólag csökkenthető a beszéd mennyisége a Forspokenben
  • Erről egy újságíró, Grant Stoner beszélt
  • Van egy olyan hozzáférhetőségi funkció, amely redukálja a random szövegeket

Nem kell már sokat várnunk a Luminous Productions varázslatosnak ígérkező nyíltvilágú játékára, a Forspoken ugyanis január 24-én nyitja meg kapuit, a PlayStation 5 tulajdonosok pedig már most is belekóstolhatnak a kalandba. Az eddig látottak alapján Athia tele lesz felfedeznivalóval és látványos összecsapásokkal, egy dolog ugyanakkor sokaknak szemet (pontosabban fület) szúrt egy korábbi előzetesben: a főhős, Frey Holland a kelleténél többet beszél, stílusa pedig túlságosan is laza (vagy, ahogy manapság mondani szokás: cringe). Egy hosszabb lélegzetvételű alkotás esetén valóban nem túl szerencsés, ha a karakterünk minden apró kis mozzanatot kommentál (még Sonic szájának befogásához is készült egy mod), de úgy tűnik, hogy a Forspoken kínál egy megoldást.

A témában jártas újságíró, Grant Stoner szerint ugyanis van a játékban egy olyan hozzáférhetőségi opció (accessibility), melynek bekapcsolásával drasztikusan csökkenthető a random dialógusok, egysorosok száma. Így állítólag elérhetjük, hogy csak a történet szempontjából fontos párbeszédeket kelljen meghallgatnunk, felesleges vagy vicces(nek szánt) szövegek nélkül. Arra mondjuk nem tért ki, hogy ez a lehetőség csak a feladványok megoldásaihoz szánt kommentárokat szünteti meg (á la God of War Ragnarök), vagy valóban megszabadít minket a redundáns elemektől.