Battlefield 4

Az EA sajtókonferenciáján nagy figyelmet kapott a DICE üdvöskéje, a Battlefield 4, melyről első körben rögtön megtudtuk, hogy lesz egy nyílt, vagyis mindenkinek szabad belépést biztosító bétatesztelés, mégpedig október elején, nem sokkal a hivatalos premier előtt. Ebben az E3-on látott pályán próbálhatjuk ki az új fegyvereket, járműveket és lehetőségeket, illetve első kézből élhetjük át, mit tud a Frostbite 3 grafikusmotor, ha az épületek romolhatóságáról van szó. Ezt a csapat Levolutionnek nevezte, az idétlen név azonban senkit se tévesszen meg, csodálatos dolgokra képesek a svédek, amit egy friss, mindenkinek kötelező videóban be is mutattak.

A DICE ezen felül ismertette a Battlefield 4 Premium által kínált tartalmakat: összesen öt nagy, tematikus expanziót kapnak az előfizetők, valamit 12 Battlepackot és egyebeket. A frissítések heti rendszerességgel fognak megjelenni, s aki benevez a csomagra, az két héttel a többiek előtt jut hozzá a nagy kiegészítőkhöz és soron kívül léphet be a szerverekre.

A Battlefield 4 Premium csomag öt nagy DLC-je

  • Battlefield 4 Second Assault DLC: a Battlefield 3 közkedvelt pályái a Frostbite 3-ban megjelenítve - Megjelenés: elsőként Xbox One konzolra
  • Battlefield 4 China Rising DLC: A játékosok Kína szárazföldjén vívják majd ádáz csatájukat - Megjelenés: 2013. december
  • Battlefield 4 Naval Strike DLC: intenzív tengeri ütközet Kína hadiereje ellen. - Megjelenés: 2014. tavasz
  • Battlefield 4 Dragon's Teeth DLC: utcai harc, melyet az Amerikai Egyesült Államok hadereje vezet, ellentámadásként Kína ellen - Megjelenés: 2014. nyár
  • Battlefield 4 Final Stand DLC: az epikus háború egyelőre titkos lezárása - Megjelenés: 2014. nyár

A csapat továbbá egy gameplay videó társaságában bemutatta a Battlefield 4 egy új multiplayer játékmódját, ami az Obliteration nevet kapta. Ebben az a feladatunk, hogy a pályán véletlenszerűen megjelenő bombát felszedjük, majd az ellenséges csapat bázisán felrobbantsuk, de persze úgy, hogy közben ők ugyanezt akarják.

The Sims 4

Az EA a Gamescom keretében mutatta be először a máig töretlen népszerűségnek örvendő The Sims-sorozat legújabb részét, a The Sims 4-et. Az új játék fő elemét ezúttal az érzelmek jelentik, amik közvetlenül befolyásolják a karakterek közötti kapcsolatot, s kihatással vannak arra is, hogy a későbbiek folyamán milyen lehetőségeink vannak. A SmartSim fantázianévvel ellátott érzelmeket kezelő rendszert a többi sim, a lakásunk berendezése és a korábbi emlékek is befolyásolják, így egy egészen összetett játékmechanizmusra kell számítani.

A The Sims 4 ezen kívül a szerkeszthetőségi lehetőségekben is alaposan kibővült: a karakterünket most már túlzás nélkül szobor módjára formálhatjuk, testének minden egyes porcikáját finomhangolva, sőt még azt is meghatározhatjuk, hogy melyik az a mozgásanimáció, ami legjobban passzol a választott személyiséghez. Hasonló szabadság vár ránk az épületek elkészítése során, melyeket már szobáról szobára húzhatunk fel, s berendezéssel együtt teljes szárnyakat mozgathatunk.

A The Sims 4 valamikor 2014-ben fog megjelenni, a hivatalos oldalon pedig már elő is lehet rendelni.

Command & Conquer

Az EA a Victory Games műhelyében készülő Command & Conquerről sem feledkezett meg, s egy rövid játékmenet-bemutató után bejelentették a legfontosabb dolgot a sok negatív kritikával illetett, eredetileg Command & Conquer: Generals 2-ként megismert, ma viszont már multiplayer szolgáltatásként aposztrofált programmal kapcsolatban: lesznek kooperatívan, illetve egymagunkban is játszható küldetések!

Ezek epizodikus formában fognak megjelenni 2014-től kezdődően, az első misszióban egy elit Asia-Pacific Alliance (APA) osztagot irányítva az lesz a feladatunk, hogy beszivárogjunk az Európai Uniót célzó felkelésbe, s kideríteni, hogy a globális háborúval fenyegető összecsapások mögött pontosan milyen szerepet játszik a Global Liberation Army (GLA), amely az elképzelések szerint szuperfejlett fegyverekkel sikeresen ugrasztotta egymásnak a feltörekvő EU-t és a hatalmát görcsösen védő APA-t. 

Need for Speed: Rivals

A Need for Speed: Rivals idén nem kisebb feladatra vállalkozik, mint elmosni a multiplayer és a singleplayer játékmódok közötti határvonalat, egy olyan rendszerrel, amiben a saját játékvilágunkat megoszthatjuk a barátainkkal, s akár egyik pillanatról a másikra együtt játszhatunk valamilyen kooperatív küldetést teljesítve, vagy egymás ellen versenyezve.

A játékmenet megreformálása mellett azonban a csapat a hagyományos lehetőségekről sem feledkezett meg, a bemutatón pedig megmutatták nekünk, milyen rengeteg opció áll előttünk, ha a kocsink testreszabhatóságáról van szó, illetve megtudtuk, hogy a lehetséges karrierek között az illegális versenyző és az egyenruhás rendőr mellett beépített zsaruk is lehetünk.

Titanfall

Különösebb bemutatás vagy ismertető nélkül az EA és a Respawn Games egy gameplay videót hozott a Titafallból, s mivel a kiadó sem húzta az időt, én sem teszem, csak nézzétek az izgalmas meccset!

A cikk még nem ért véget, kattints a lapozáshoz!

1 2