A harmadik, 800 MS pontot kóstáló letölthető tartalom január 17-én fog megjelenni. Az öt új multiplayer pálya és a négy új külső (Recruit Clayton, Thrashball Cole, Savage Marauder, Savage Kantus) mellett a csomag egy kibővített fejlődési rendszert is tartalmaz, aminek köszönhetően a jelenlegi maximális 100-as szint után is van mit csinálni. A metódus nagyjából olyan, mint a Call of Duty-játékokból ismert prestige, tehát az utolsó szint elérése után lehetőséget kapunk arra, hogy lenullázzuk a fejlődési szintünket (a statisztikák és a TrueSkill-eredmények érintetlenek maradnak), hogy aztán elölről kezdhessük a fejlődést, ráadásul ezt nem csak egyszer, hanem háromszor is megtehetjük, s minden egyes újrakezdés után egy exkluzív, semmilyen más módon be nem szerezhető fegyverfestést is kapunk. Az alapértelmezett bronzot követő Red fokozaton animált aranyszínű fegyverfestés a jutalom, Greenen vörös szín, a végső Goldon pedig egy animált elektromos effektet kapunk.

A csomagban található új pályák mellékesen mind a Fenix-család múltjához kapcsolódnak: az Academynek az az iskola ad otthont, ahova a Fenix-família generációk óta járt, az Anvil a romokban álló Anvegadban található, ahol Marcus menedéket remélt a locustok ellen. A The Slabben visszalátogatunk a jacintoi fegyházba, a Depths pályán láthatjuk, hol tartották fogságban Adam Fenixet, az Escalationön pedig azt is, hogy mi maradt a családi villából, miután a locustok elfogták az apukát.