A Gran Turismo 5 ezer évig készült, és amikor végre megjelent, megosztotta a játékosokat. Egyesek látták benne a Polyphony Digital szakszerűségét és tény, hogy új szintre tudta emelni a konzolos autóőrületet. Azt viszont még a legelvakultabb rajongók is felrótták neki, hogy az ígért lenyűgöző grafika és részletesség csak addig tart, amíg prémium autóban ülünk. Amint átpattanunk egy sztenderd kocsiba (ami az 1000 autóból 800-at takar), már nincs műszerfalas nézet és a kocsi modellje is csúnyább (sőt, sok autót a GT4-ből emeltek át HD-ben -- legalábbis a rossz nyelvek szerint).

Jamaucsi Kazunori persze nem süket, hallotta a rajongók elégedetlenkedését és beígérte a 2.0-s javítást, ami megannyi apróságon túl a műszerfalas nézetet is pótolja a sztenderd autókban. S hogy mégis milyen lett a végeredmény? Tessék megnézni az alant látható videót!



Na, tetszik?