• Érkezik a ray tracing a Halo Infinite-be
  • De egyelőre csak PC-n, és kizárólag a többjátékos módba
  • A különbség pedig alig észrevehető

Nem sok AAA-játék kap olyan kevés törődést a megjelenése után, mint az Xbox Series konzolok egyik zászlóshajójának szánt Halo Infinite, melynek kampánya ugyan remekül sikerült, az alapból remek multiplayert viszont eléggé magára hagyta az egyre kevesebb veteránnal bíró 343 Industries. Sok beígért tartalom pedig késve, vagy egyáltalán nem jelenik meg, így nem csoda, hogy a rajongók kissé türelmetlenek, a nemrég bemutatott újdonság pedig csak olaj volt a tűzre.

A tegnapelőtti AMD bemutatón ugyanis leleplezésre került a játék ray tracing módja, ami finoman szólva sem nyűgözte le a közönséget, a különbség ugyanis – ahogy az a fenti képen jól látható – szinte észrevehetetlen, lényegében csak az árnyékokon látszik némi eltérés. Emellett a sugárkövetés egyelőre csupán PC-n lesz elérhető (a season 3-tól kezdődően), és ott is csak a többjátékos módban, ahol az emberek többsége amúgy is kikapcsol szinte minden grafikai opciót, a nagyobb sebesség érdekében. Talán nem ez a legjobb módja visszanyerni a játékosok bizalmát.