A TechCrunch értesülései szerint a Microsoft új módszerrel venné rá az embereket, hogy több időt töltsenek a LinkedIn-en: játékokkal. Méghozzá puzzle-alapú alkotásokkal, melyekből hármat már el is kezdtek fejleszteni:

  • Queens
  • Inference
  • Crossclimb

Ezekben a játékokban pontokat is szerezhetnek a játékosok, amik alapján ranglista készül, de nem a játékosokról, hanem a munkahelyeikről - érdekes gondolat, az egyszer biztos.

Miután ezek az információk napvilágot láttak, a LinkedIn egyik munkatársa megerősítette, hogy játékokon dolgoznak:

"Azzal kísérletezünk, hogy kirakós alapú játékokat adjunk a LinkedIn élményhez, ezzel feloldva egy kis mókát, elmélyítve a kapcsolatokat, és lehetőséget teremtve a beszélgetésekre. Tartsatok velünk a továbbiakért!"

A Microsof valószínűleg a Wordle sikerén buzdult fel: a 2021. októberében megjelent, egyszerű felépítésű szókereső játéknak a mai napig hatalmas rajongótábora van. Érthető, ha valami hasonló szenzációval próbálják megtartani a jelenlegi, és becsábítani a jövőbeli felhasználókat. Ti kipróbáljátok majd a LinkedIn-es játékokat?