Harvey Smith szerepjátékon dolgozik!A GamaSutra faggatta ki a dizájnert a Blacksite: Area 51 hátteréről és egyéb dolgokról, akkor csúszott ki a száján, hogy él és virul a párhuzamos projekt - ez pedig kérem szépen egy RPG elemekkel fűszerezett, nyitott világgal rendelkező játék, amiről sajnos még egy ideig hallgatnia kell. Harvey Smith életrajzában olyan cégek szerepelnek, mint az Origin, a Looking Glass és az Ion Storm, ahol például a System Shock, a Thief és a Deus Ex játékokon dolgozott.

Smith elárulta azt is, milyen lenne az ő álomjátéka. A leírása szerint ez inkább az anyukáknak tetszene, nem a hardcore játékos csemetéknek. Olyasmi lenne, mint a Tomb Raider, csak fegyverek nélkül, és egy alaposan kidolgozott világban kellene mozogni, ahol mindent meg lehetne fogni, mindent el lehetne törni. De nem tartja valószínűnek, hogy valaha is dolgozhatna ilyen játékon, ugyanis ha beszél erről, akkor a játékipar 10%-a imádja az ötletet, míg a 90%-a áthatolhatatlan falként tornyosul a megvalósítás előtt.

A teljes interjú, melyben a játékok politikai mondanivalóját is boncolgatja, néhány héten belül nyilvánosságra kerül, akkor visszatérünk rá, minden bizonnyal érdekes olvasmány lesz.

(Az alábbi képek a fejlesztő mostani játékából, a Blacksite: Area 51-ből származnak.)