• Változik a fejlődés menete, egyenletesebb lesz és jutalmakat rejtő ládákkal vár
  • A kozmetikai cuccokat sem kötik fizetéshez, elkészíthetőek lesznek
  • Átalakul a piactér, új dolgokra is elverhetjük az aranyat

Változik a fejlődési rendszer, megszüntetik a szintezés felső határát és többé nem lesz kettéválasztva a profilunk és a hőseink fejlődése, a hősökkel párhuzamosan fejlődünk mi magunk is, ráadásul minden egyes szintlépésért jutalom is jár majd. Ez pedig mi más is lehetne mint egy láda, mely garantáltan ritka, de akár epikus tárgyat is rejthet – ugyancsak ládát kapunk hőseink szintlépései után, megadott pontokon, ezek garantáltan az adott karakterhez köthető meglepetést rejtenek. Végezetül pedig a szintlépéshez szükséges pontokat is egyenletesebben osztják el, az eddig megszerzett tapasztalati pontokat pedig veszteség nélkül átemelik az új rendszerbe.

Ha már ládákról esett szó – ahogyan az már az Overwatchból és más játékokból ismerős lehet – minimum egy, a szintjüknek megfelelő (common, rare, epic, legendary) tárgyat rejtenek, amiből pedig már lenne egy, azt töredékekre (shards) esik, ezekből kozmetikai cuccokat készíthetünk. A töredékek mellé érkeznek a gyémántok (gems), melyeken pedig bármit megvásárolhatunk, ez helyettesíti a pénzt.

A játékbeli piactér is megváltozik, átláthatóbbá válik és új tárgyakkal bővül, zászlókkal, grafittikkel, és emojikkel fejezhetjük ki magunkat vagy éppen vághatunk fel, ki-ki vérmérséklete szerint. De új bemondók és egysorosok is a repertoár részét képezik majd, hogy teljes legyen a kép.