• Többeknek túl nehéz a játék
  • Főleg a permadeath miatt
  • Ezért a fejéesztők változtatnak rajta

Az Icarus-t fejlesztő RocketWerkz változtat azon, hogy a túlélőjátékban a játékosok a permadeath miatt örökre elveszítik karaktereiket. A fejlesztők, akik a DayZ túlélő horrorjáték mögött is állnak, egy olyan "biztosítékot" fognak kínálni a kiválasztott küldetésekben, amely egy kicsit megkönnyíti a játékosoknak, hogy újra használhassák karaktereiket, még akkor is, ha nem sikerül visszaérniük a dropshiphez, mielőtt lejárna az idő. Nem ez az első alkalom, hogy az Icarus fejlesztői kénytelenek visszavenni a nehézségből. Nem sokkal a játék megjelenése után a csapatnak már változtatásokat kellett eszközölnie, miután a játékosok panaszkodni kezdtek, hogy milyen gyakran halnak meg a karaktereik. A játék lényege egyébként, hogy le kell szállni az Icarus nevű bolygóra, vadászni kell a készletekért és nyersanyagokért, majd vissza kell térni a dropshipre, és vissza kell jutni az űrállomásra, mielőtt a küldetés időzítője eléri a nullát. Ha a játékos nem jut vissza a dropshipre, mielőtt az idő lejár, a karaktere meghal, méghozzá permadeath módon, azaz visszavonhatatlanul. Nos, ez nem tetszik újabban sokaknak, ezért RocketWerkz változtatásokat kénytelen bevezetni, hogy megtarthassák játékosbázisukat.

icarus-game.jpg