Lélegzetelállító az Nvidia új ray tracing technológiája

Az Icarus lesz az első játék, amely az új "Infinite Scrolling Volumes" sugárkövetés rendszerét alkalmazza.

  • Továbbfejleszti a sugárkövetést az Nvidia
  • Most egy új technológiát mutatnak be
  • Látványos videó is érkezett hozzá

A DLSS már lehetővé teszi a játékosok számára, hogy 4K-ban, elfogadható képfrissítéssel játsszanak, és most az Nvidia egy új technológián dolgozik, amely nagymértékben csökkenti a ray tracing teljes körű megvalósításához szükséges erőforrásokat. A neve "infinite scrolling volumes", és a a RocketWerkz közelgő kooperatív túlélőjátékában, az Icarusban fog debütálni. A technológiát meg lehet szemlélni a gyakorlatban is az Nvidia legújabb videójában, amely az Icarus lélegzetelállító tájképeit is bemutatja. Homokos sivatag, hófödte hegyek, sziklás tundra, ködbe burkolózó völgyek, trópusi oázisok, persze különböző megvilágításokban. Természetesen továbbra is szükség lesz mindehhez egy RTX-képes videokártyára, hogy a ray tracing egyáltalán működjön, és a RocketWerkz továbbra is egy RTX 3060Ti-t ajánl, hogy a legtöbbet hozhassák ki az érdeklődők az Icarusból.

icarus-system-requirements.jpg