Kíváncsian várjuk az ex-Witcher fejlesztők vámpíros játékát, a The Blood of Dawnwalkert, amiben 30 nappal és éjszaka alatt kell megmentenünk a családunkat. A Rebel Wolves most a játék időmechanikájáról rántotta le a leplet, pontosabban megmagyarázta, hogy is telik majd az idő Coen világában:

  • a játék nem ér véget a 30 nappal és éjszaka elmúlása után, de Coen családja... már más tészta
  • az idő nem folyamatosan telik, így nem kell sietni a világ felfedezésével
  • a felfedezés, harc, stb. nincsenek hatással az időre
  • a küldetések teljesítése és egyéb cselekedetek (pl. specifikus párbeszéd opciók) viszont igen
  • mindegyiknek egyedi "időköltsége" (time cost) lesz
  • magyarán ha teljesítjük őket, egy bizonyos mennyiségű idő el fog telni miattuk
  • szerencsére mindig előre lehet majd tudni, mennyi

Nincs tehát folyamatos visszaszámlálás, ami Damoklész kardjaként állandóan a fejünk felett lebeg, és ha engem kérdeztek, ez kifejezetten jó dolog. Kíváncsian várjuk a további részleteket, amik valószínűleg augusztus 19-24. között érkeznek majd, ugyanis ekkor rendezik meg az idei Gamescomot, amin a Rebel Wolves is ott lesz a The Blood of Dawnwalkerrel. Mit szóltok az időmechanikához?