A cucc, mint azt már sokan tudják, és az adatlapon is szerepel, több különlegességgel is bír. Ilyen a Stieg Hedlund, a legendás Diablo II tervezője által megálmodott innovatív küzdőstílus, melyben mindenféle kombókkal és kivégzőmozdulatokkal operálhatunk, illetve a csapatalapú harc, amelyben NPC-katonák seregét vehetjük magunk mellé. Ahogy egy hétvégi interjúban Travis George, a játékrendszer főtervezője elmondta, épp ez utóbbi aspektus, ennek a teljesítményre, játékmenetre, annak balanszára kihatása, illetve a haderő irányítása, kezelése az, amivel a legtöbb munka van, ezeken dolgoznak gőzerővel. Arra a kérdésre, hogy mi lesz a következő nagy dobás a játékkal kapcsolatban, annyit válaszolt: a fejlesztés befejezése...
Az elnök úr, McKibbin a megjelenésre vonatkozólag természetesen ismét óvatosan fogalmazott, de elmondta, nagyon szeretné, ha 2008 elején boltokba kerülhetne a cucc. Nos, mi is...