Még mindig nem nevezhető tökéletesnek a Battlefield 4, de a DICE mentségére szóljon, hogy próbálkoznak minden egyes hibát kigyomlálni -- a lista következő eleme a sok játékosnál jelentkező rubber banding effekt. Ez egy szerveroldali probléma, ami azt eredményezi, hogy a játékos időközönként visszaugrik a térben, mintha egy gumikötélen lenne, de az animációk sincsenek rendben emiatt.

A DICE közlése szerint a megoldást nagyobb teljesítményű szerverek beépítésével meg tudják oldani, s jelenleg is azon vannak, hogy teszteljék ezt, ugyanis teljes mértékben meg akarnak győződni arról, hogy egy zavartalan játékélményt kapunk. Az eddig lefuttatott vizsgálatok egyébként biztató eredményeket mutattak a 64 fős meccsek során.

A hírt a DICE vezérigazgatója, Karl Magnus Troedsson hozta el a hivatalos blogon, azt azonban nem mondta el, hogy mikortól tapasztalhatja meg a nagyközönség is a nagyobb teljesítményű szerverek által jelentett javulást.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!