A Ghost of Yotei megjelenése októberre lett kitűzve, ami azt jelenti, hogy épp kifut az Assassin’s Creed Shadows, mire megérkezik a Ghost of Tsushima szellemi örököse. Az új főszereplő, a bosszúszomjas Atsu kalandjai 1603-ban játszódnak, több mint 300 évvel a Ghost of Tsushima eseményei után. Történetünk a Yotei-hegy környékén kap helyet, amely egy magas csúcs Ezo szívében, a mai Hokkaido néven ismert japán területen. 1603-ban ez a terület Japán fennhatósága alatt állt, és hatalmas füves puszták, havas tundrák és váratlan veszélyek tarkították. Az már a korábbi videókban feltűnhetett, hogy egy titokzatos farkas segíti Atsut a harcokban, azonban ez a vadállat nem csak egy egyszerű társ lesz, aki egy-két küldetésben besegíthet.
A lone wolf no longer ????
— PlayStation (@PlayStation) August 26, 2025
Build an alliance with a four-legged ally to aid Atsu's hunt in Ghost of Yōtei https://t.co/BmgOGT2yFa pic.twitter.com/rINKh32Unj
A PlayStation friss bejegyzése szerint valójában több hatalmad lesz a farkas irányítása felett, mint azt a legtöbb rajongó gondolná. Bár nem tudod közvetlenül irányítani az állatot, a kalandod során láthatóan kötődést alakíthatsz ki vele, ami miatt gyakrabban jelenik meg Atsu oldalán. „Eleinte a farkas szabadon kóborol” – magyarázza a fejlesztőcsapat, akik kiemelik, hogy csak „esély” van arra, hogy a bajban a segítségedre siessen. Azonban a „farkasodúk felfedezésével és a ketrecbe zárt farkasok megmentésével” mélyül a kötődésed a farkashoz, és pontokat szerezhetsz, amelyeket aztán egy speciális, farkasokkal kapcsolatos képességfára költhetsz. Ha ezeket serényen keresgéled (a ketrecek mind ellenséges táborokban lesznek!), akkor idővel a farkas jobban kötődik majd hozzád és több mindenre képes lesz.
Borítókép forrása: Sucker Punch