A Quantic Dream a 2010-ben megjelent Heavy Rain óta szorgosan dolgozik a következő játékán, amiről részleteket még nem voltak hajlandóak elárulni, az új technológiát azonban már bemutatták. Az animációk rögzítésére, illetve a játék világának megjelenítésére szolgáló, Kara névvel ellátott techdemó természetesen még nem maga a játék, de olyasmi, mint a Heavy Rain előtt, 2006-ban kiadott The Casting videócska, tehát ízelítőt kapunk arról, hogy hogyan is fog kinézni a program, s talán a látottaknak, ha csak közvetetten is, de van valami köze a végleges termékhez.

A GDC során a stúdió vezetője, David Cage elmondta, hogy az új motorral viszonylag olcsón és könnyen tudják beszkennelni az alakításokat, melyeket aztán egyenesen a játék motorjába ültethetnek. Ezzel az eljárással azonban ne Avatar-minőségű modellekre számítsunk, a látvány terén viszonyt így sem lesz ok a panaszra.



Érdekesség, hogy a bemutató során egy PlayStation 3-on élőben futó technológia már több mint egy éves, s itt még az egyes sorszámot viseli, a fejlesztők azonban jelenleg a 3-as kiadáson dolgoznak, mely várhatóan még szebb lesz.