A viktoriánus Londonban játszódó Assassin's Creed Syndicate-ből kimaradt a multiplayer részleg, ugyanis a programot készítő Ubisoft szeretett volna visszatérni a franchise gyökereihez, vagyis a kizárólag egyjátékos kampánnyal operáló első részekhez. Ám kiderült, hogy nem teljesen állja meg a helyét a francia cég okfejtése, ugyanis egy korábbi alkalmazottjuk, Julien Merceron a Cité des Sc iences et de l'Industrie című párizsi szakmai konferencián elárulta, hogy a már az első, 2007-es Assassin's Creed részbe is tervezetek többjátékos opciót, ám a belsős teszteket követően úgy döntöttek, kivágják a lehetőséget a boltok polcaira kerülő végső változatból. 

A Square Enixnél, majd a Konaminál a Fox Engine grafikus motor megalkotásával bizonyító Merceron (aki a napokban állt munkába a Bandai Namconál) azt is elárulta, hogy a programban maradt bug miatt a játékosok akár bele is kukkanthattak a multiplayer szegmensbe.

A szakember pontosan nem tudta megmondani, hogy mikor foltozták be azt az Assassin's Creedben ezt a hibát, de amíg élő volt egy második kontroller csatlakoztatásakor a képernyőn automatikusan megjelent egy második irányítható orgyilkos Altair mellett. Mivel a fejlesztők úgy gondolták, hogy a játék ezen részét deaktiválták, így nem foglalkoztak azzal, hogy leteszteljék működésre bírható-e ez a funkció.

Ennél többet azonban Merceron már nem árult el a titokzatos többjátékos lehetőségről, így azt sem tudtuk meg, hogy miként festett volna az orgyilkos kalandozás az 1100-as években, mivel multiplayer szekcióval elsőként a 2012-es Assassin's Creed Brotherhoodban találkozhattunk csak.