• Rengeteg ponton finomít a játékokon a Mass Effect Leendary Edition
  • Egy összehasonlító videó is érkezett az első részről

Május 14-én érkezik a Mass Effect Legendary Edition, amely újrahangszerelt formában hozza el PC, PS4 és Xbox One platformokra a BioWare űroperáját. Ahogy arról korábban is szó esett már, a fejlesztők a játékmenetbe is belenyúlnak itt-ott a modernizálás jegyében, illetve hogy közelebb hozzák egymáshoz ilyen tekintetben a három részt, most pedig egy részletes blogbejegyzésből fény is derült ezekre az újításokra.

mass-effect-legendary-edition-rengeteg-valtozasra-es-finomitasra-derult-feny.jpg

A legtöbb változás az első rész esetében várható, a harcrendszer tekintetében itt ugyanis jelentős az eltérés a két folytatáshoz képest. Javítottak a célzás pontosságán, gyorsabbá váltak a cooldownok, növeltek a fegyverekhez köthető képességek hasznosságán, valamint újrabalanszoltak minden egyéb képességet, az XP-t és a bossharcokat is többek között. Összességében egy sokkal élvezhetőbb, a második és a harmadik részhez közelebb álló játékot kapunk majd, amely ráadásul grafikailag is jelentősen megújul – ahogy ez a lenti összehasonlító videóból is kiderül, amiben a szintén kezelhetőbbé váló Mako is előkerül.

Természetesen nemcsak az első rész változik: a fedezékrendszeren például a komplett trilógiában finomítottak, sok helyen új tereptárgyakkal segítve a játékost, de a karakterkreáló is új opciókkal bővül többek között. A változások teljes listájáról itt olvashattok.