Megbukott az Epic Mickey 2
Warren Spector játéka nem szerepelt olyan jól a kasszáknál, mint a szakállas tervező remélte. Ez persze nem meglepő, a játék se lett túl jó, a marketingről nem is beszélve. Vajon mit jelent ez a Disney videojáték-politikájára nézve? <br />
Ennek több oka is lehet. Egyrészt a marketing nem volt a helyzet magaslatán, mert olyan funkciókat reklámoztak és emlegettek a legtöbbet, amik aztán a játékra alig voltak kihatással, mégis elijesztették a vásárlók egy rétegét -- jó példa erre a musical jelleg, ami mindössze egyetlen karaktert érint az egész programban. Továbbá a kooperatív módnak sem jutott akkora szerep, mint ígérték, hisz például interneten keresztül nem is lehet együtt játszani a még címében is erre utaló The Power of Two-t.
Aztán ott vannak a negatív értékelések. A PC Guru magazin hasábjain sem dicsértük egekbe a játékot, mert egyszerűen nem sikerült elég jól, és bár a gyermekeket talán nem érdekli annyira a szakértők véleménye, a szülők és az idősebb Disney-rajongók azért csak-csak elgondolkodnak egy-egy alacsony százalékszám láttán.
A baj ezzel egyébként nem az Epic Mickey jövője, mert ez a sorozat amúgy sem tűnt túl tartósnak. Sokkal inkább a Disney játékokhoz való hozzáállása válik kérdésessé: a cég már egy ideje leállt a videojátékok készítésével, egyedül Spectorban bíztak annyira, hogy pénzt toljanak a munkája alá. Csakhogy most benne is csalódtak, így lehet, hogy még a hozzájuk került LucasArts-licencekkel sem fognak törődni, ezzel halálra ítélve egy rakás, még most is releváns franchise-t.