A Torchlight II megjelenésekor mindenki azt kérdezte, hogy mi lesz erre a Blizzard válasza. Nos, most végre elérhető a hőn áhított 1.0.5-ös javítás a Diablo III-hoz, mely megannyi hiba kiiktatása mellett egy különleges, Monster Power nevű módot is meghonosít a neves akció-szerepjátékban. A Monster Powert a menüben kell engedélyezni és tíz különböző szintje van, melyek egyre több életerőpontot és egyre nagyobb sebzést adnak a szörnyeknek -- igaz, ezzel egyenes arányban az értük járó tapasztalati pont is több lesz.

Normálon, Nightmare-en és Hellen játszva a Monster Power 10-es, legmagasabb fokozata 400%-kal emeli a lények HP-ját, míg a támadási statisztikáik és az értük járó XP 200%-kal nő. A loot 100%-kal lesz több. Infernón viszont mindez kutyafüle: 10-es fokozaton a szörnyek életereje 3439%-kal nő (ez nem elírás), sebzésük 371%-ot emelkedik, a tapasztalati pontok száma 160%-kal ugrik meg, a loot 250%-ot kap, sőt, 100%, hogy valamilyen bónusztárgy is a padlóra hull. Ráadásul minden Act 63-as szinten áll Inferno játékmódban, így azok, akik unták a játék csökkenő nehézségét, végre ismét vért izzadhatnak.

Kapunk egy új eventet is, nevezetesen az Infernal Machine-t, ennek jutalma egy legendás Hellfire Ring, mely 35%-kal emeli meg a kinyerhető XP mennyiségét, és mindennek tetejébe négy véletlenszerű mágikus tulajdonsággal is bír. Eladni egyébként nem lehet.

Az összes változtatás részletesen kitárgyalásra kerül a játék hivatalos honlapján, de ]{redenc is összegyűjtötte nemrégiben, hogy miféle szépségeket kapunk a javítás telepítését követően. Egy biztos: a Diablo III-mal a Blizzard kezd ráérezni a helyes útra, és most, hogy a játék közel fél éves, egyre többen térnek vissza a virtuális pokolba.